Szanowni Państwo,

Informujemy, że od wczoraj (22-11-2023) ze względu na niestabilne działanie usługi REGON, aktualnie mogą występować problemy w wywoływania następujących funkcji:

  • isActive – funkcja do sprawdzania bieżącego statusu działalności firmy (komunikat błędu: BŁĄD: Nie udało się sprawdzić statusu firmy),
  • getInvoiceData – funkcja do pobierania podstawowych danych firmy umożliwiających prawidłowe wystawienie faktury (BŁĄD: Dane pobrane z serwisu REGON są niekompletne, brak wymaganego raportu),
  • getAllData – funkcja do pobierania szczegółowych danych firmy (BŁĄD: Dane pobrane z serwisu REGON są niekompletne, brak wymaganego raportu),

Pozostałe usługi udostępniane przez serwis powinny działać bezproblemowo. Jak tylko system REGON ustabilizuje działanie, nasze funkcje automatycznie zaczną zwracać poprane dane.

Aktualny status poszczególnych funkcji mogą Państwo zweryfikować samodzielnie na stronie: https://stats.uptimerobot.com/k0Zz7CkQ2z.

Przepraszamy za utrudnienia.

Zespół nip24.pl

Kategorie: awaria REGON

pl_PLPolski