Aktualizacja API
W nowej wersji 1.2.9 dodaliśmy długo oczekiwaną przez naszych Klientów funkcję getVATStatus() umożliwiającą zautomatyzowanie sprawdzania statusu podmiotu w rejestrze VAT, którego gestorem jest Ministerstwo Finansów (MF). Weryfikacja realizowana jest na podstawie jednego z numerów: NIP, REGON lub KRS. Każde zapytanie przesyłane jest bezpośrednio do systemu MF, dlatego też mogą mieć Państwo pewność, że uzyskana odpowiedź będzie identyczna z tą, którą otrzymaliby Państwo wprowadzając NIP w formularzu na stronach Portalu Podatkowego Ministerstwa Finansów (https://ppuslugi.mf.gov.pl).
Aktualne wersje bibliotek można pobrać ze strony: Pobierz
Aktualna dokumentacja wraz z przykładami: Dokumentacja
Dostępne kody źródłowe
Aby maksymalnie ułatwić integrację z naszym serwisem, do wszystkich bibliotek dołączyliśmy również kody źródłowe oraz przykład użycia poszczególnych funkcji.
Zachęcając Państwa do wykonania aktualizacji jednocześnie informujemy, iż nie jest ona obowiązkowa, poprzednie wersje będą nadal działać poprawnie.
Zmiany w Zasadach korzystania z serwisu nip24.pl
W związku z wprowadzeniem nowych funkcjonalności opisanych powyżej, zmianie uległy Zasady Korzystania z serwisu nip24.pl oraz Oferta. Uprzejmie prosimy o zapoznanie się z ich treścią.
Zasady korzystania z serwisu: https://nip24.pl/public/Zasady_korzystania_z_serwisu_nip24pl.pdf
Aktualna oferta: https://nip24.pl/oferta/
W przypadku braku wyrażenia zgody na wprowadzone zmiany w Zasadach Korzystania z serwisu nip24.pl, mogą Państwo w dowolnej chwili zrezygnować ze świadczonych przez Portal nip24.pl usług.
Uwaga! Zmiany w Ofercie dotyczą tylko i wyłącznie nowych Klientów. Jeśli mają Państwo wykupiony Plan Podstawowy, to zarówno cena jak i wszystkie parametry zdefiniowane pierwotnie w ramach tego Planu pozostają bez zmian. Mogą Państwo także w dowolnym momencie zmienić swój Plan na inny.
W przypadku pojawienia się pytań lub problemów technicznych prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.